گاهنامه دانشپارک
Dec 04, 2021

اپلیکیشن Sleep as Android

از نظر پزشکی خواب یکی از مهمترین نیاز‌های انسان به شمار می‌رود اما به اندازه کافی خوابیدن به معنی سالم خوابیدن نیست. المان‌های مهمی وجود دارند که خواب صحیح و درست را مشخص می‌کنند.

برای این که بفهمید درست خوابیده‌اید یا نه نمی‌توانید هم بخوابید و هم وضعیت استراحت خود را آنالیز و بررسی کنید. به همین دلیل استفاده از اپلیکیشن Sleep as Android می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

اپلیکیشنی که با کمک گرفتن از آن می‌توانید به سادگی کیفیت خواب خود را بررسی کرده و حتی با توجه به توصیه‌های آن بهتر از گذشته استراحت کنید.

اپلیکیشن یاد شده به شما اجازه می‌دهد که به درستی بخوابید و همچنین صحیح یا غلط بودن روش استراحت خود را متوجه شوید. 

همانطور که گفتیم اصلی ترین هدف نرم افزار Sleep as Android بررسی کیفیت خواب شماست. البته این نرم افزار علاوه بر این تلاش می‌کند تا با استفاده از توانایی‌های مختلفی که دارد به روش‌های سالم شما را از خواب بیدار کند.

اپلیکیشن Sleep as Android برای این کار از صداهای طبیعی استفاده می‌کند و همچنین با گجت‌های پوشیدنی و سنسور‌های هوشمند دستگاه‌های دیگر هم سازگار است.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این نرم افزار Sonar نام دارد. ویژگی یاد شده باعث می‌شود که دیگر نیاز نباشد تا گوشی را با خود به تخت ببرید و در نزدیکی بدنتان قرارش دهید.

این نرم افزار با استفاده از امواج فراصوت می‌تواند کیفیت خواب کاربر را بسنجد. بنابراین بر خلاف بسیاری دیگر از نرم افزار‌ها نیازی نیست که گوشی را با خود به تخت ببرید و نگران آسیب دیدن گوشی خود باشید.

یکی از قابلیت‌های جالب اپلیکیشن Sleep as Android این است که علاوه بر امکان تنظیم ساعت برای خواب‌های طولانی مدت، می‌توانید برای چُرت‌های کوتاه مدت خود نیز از آن استفاده کنید.

این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد از بین زمان‌های تعریف شده یکی را انتخاب کرده و در همان مدت کوتاه هم کیفیت خوابتان مورد ارزیابی Sleep as Android قرار خواهد گرفت.

از همه مهمتر این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا کیفیت خواب خود را بالا ببرید تا بعد از بیدار شدن انرژی مناسبی برای انجام کار‌های روزانه داشته باشید.

به طور کلی نرم افزار Sleep as Android امکانات زیادی دارد که به شما کمک می‌کند سالم، دقیق و قابل پیش‌بینی بخوابید.

 

آیدا فیروزی

آیدا فیروزی

کارشناسی ارشد فیزیک

نظر خود را به ما بگویید: